סיפור משעשע עד תסכול
התחלתי לעבוד עם לקוח חדש מתחום הנדל"ן שלא הבין כלום בשיווק דיגיטלי.
אחרי שיחה ארוכה סגרנו עסקה אבל כשהתחלתי לתכנן עבורו מודעות, החלו זרם של הערות מציקות על כל פרט קטן.
בסוף הצלחתי לשכנע אותו לתת לי יד חופשית. ו.. הקמפיינים זינקו והוא קיבל כמויות של לידים איכותיים.
הוא הודה שהלידים מאוד רלוונטים ושמספיק לו רק עסקה אחת (רווח של יותר ממיליון ש"ח!!)
עם זאת, לקראת סוף החודש כשהיה צורך ברענון של הקמפיינים,
הגיעה הערה אחת שהכריעה את הכף עבורי – "הכחול של השמיים לא משתלב עם הכתום בכותרת".
אמרתי לו יפה תודה ולהתראות אני מקווה שבסוכנות אחרת יתנו לך מענה על מה שאתה צריך,
עכשיו שלא תבינו לא נכון,
המודעות היו באמת מעוצבות ברמה סבירה בלבד זה לא היה עיצוב שמפיל מהכיסא, (השתפרתי מאז:)
אבל הוא היה בנוי נכון מבחינה שיווקית ועשה את העבודה מעולה,
הקטע המצחיק הוא שאחרי חודש שהסוכנות הבאה הביאה לו תוצאות הרבה פחות טובות והוא עזב גם שם,
והוא חזר להפעיל את הקמפיינים שאני יצרתי לו (בכיף גדול אין לי שום בעיה עם זה, זה מחמיא לי)
והרוויח עוד חודש של תזרים לידים עד שהקמפיין נשחק לגמרי,
ההפקת לקחים שלי מהסיפור היא:
לחקור כל לקוח בדיוק מה הציפיות שלו מהקמפיין,
כי יש כאלה שרוצים לידים איכותיים שיסגרו איתם עסקאות
ויש כאלה שאם תהיה להם מודעה מעוצבת ברמה גבוהה זה מספיק להם,
אשמח שתשתף אותי אם היינו עובדים ביחד מה היו הציפיות שלך ממני כסוכנות שיווק פרסום?